Inlägg nummer 17 (highlights for tha win)

s0ri, I know... I'm up late.  Det va så sköööönt att sova helt enkelt :D
Right now: Sitter och bloggar i takt med att min frukost slinker ner i magen, min feta pancakes frukost med sirap.

Later on today:        Ska möta upp my mama i Medis för att sedan gå till highlights. Jag ska få färger och kläder därifrån av henne och hon har redan varit där och snackat med alla som jobbar och kollat olika pennor och spray färger.
 
E inte min mamma huuuur tung som helst?

Hehhe, hell yeah she is.

För er som bah: ee what? Vadå highlights.... här är en sneak peak från deras hemisda.


Time to check out my favorit blogs! More sone so just stay tuned. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0