Inlägg nummer 60 (late night uppdate)

Okej, jag säger bara en sak.
Eller en mening iaf - Jag HATAR alkohol, eller rättare sagt: Jag HATAR vad alkoholen  kan göra med människor.
Fy fan. Vissa borde inte dricka alls.
Blame it on the a - a - a - a - alcohole blame it on the...

Jag är hemma igen, varit ute sen klockan två. Om jag är trött?
Nja inte fysiskt, men psykiskt. Längtar så gorvt efter en viss person just nu.
Men mer privat än så blir jag inte ;)

Nu ska jag spana in alla era kommentarer som resultat av att jag hamnat på första sidan =)
Makes me so happy!
Ska fixa lite bra bilder till nästa inlägg oxå,
Stay tuned peace

Slänger in den här låten, damn den passar perfekt.

Kommentarer
Postat av: juliiapavlov

ahh , älskar den låten !! ;)

2009-06-13 @ 23:29:34
URL: http://juliiapavlov.blogg.se/
Postat av: Leonard Camitz

Är det något speciellt som hänt? Vad det omfattar alkohol?

2009-06-15 @ 23:26:26
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0