Inlägg nummer 2, (vi är på gång!)

Allright, lite basic facts om denna blogg då.

Vem fan vill egentligen läsa:
Idag hade jag på mig det här, jag åt det här och i min väska har jag det här. Haha, inte jag i alla fall.

Alltså hur intressant är det egentligen? Det finns några fååååå bloggar som alla läser och jag antar att det faktikst är dagens mest betydelse fulla händelse att se vad Kenza, Kissie, Stina Lee och alla dom andra hade på sig, am I right?
  • Kommer inte bara handla om graffiti nej nej, utan om hiphop och urban life style i största allmänhet.
  • Jag skriver EXAKT vad jag vill, read it or leave it.
  • Hiphop kulturen och street life uppmärksammas för lite i detta lilla land Sweden.
  • Mycket music kommer komma upp.
  • PICS såklart!
  • Historia
  • Och mer....
Stay tuned...

Kommentarer
Postat av: ♥ S A N D R A ♥

nice yooo :D hamnar bland favoriterna. kolla min blogg :) peace

2009-06-04 @ 16:03:01
URL: http://juustice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0