Inlägg nummer 18 (things that I hate)

Hello again, I'm pisst off...

Alltså.... Om jag nu TVUNGET måste ta något från någon annans blogg som tex bilder och lägga upp det på min borde inte jag ÅTMINSTONE länka personen jag tog det ifrån? Eh, jo eller hur?

Ingen big deal egentligen synd om personen som inte har fantasi till att skriva egna inlägg men jag blir bara sur, lägger ner tid på ett inlägg med fakta och bidler och sen ere nån som kopierar till sin blogg
Nej, jag länkar inte den bloggen som gjord det för det spelar ingen roll nu men var bara tvungen att avreagera mig.

Något annat som jag oxå hatar är:
  • Folk som "raggar" läsare. Tex, Skriver: Hej cool blogg du har, allt bra med dig idag?
    och SEN kopierar denna mening och skirver den i 30 andra bloggar.
  • Folk som inte läser det man skrivit, asso snälla om du inte vill läsa mina inlägg
    eller ens bry dig om vad min blogg handlar om, kommentera då för fan inte.
    Menar inte att man måste lus läsa hela inlägget, NEJ, men aa ni fattar... Hoppas jag.
    Klart man kan missa info i inlägget för att man tex bara kollade på bilden, det gör jag med.
Det är enligt mig okej att:
  • Be folk svara på dagens fråga om dom nu har en sån i sin blogg tex, det tycker jag bara är kul sen är det upp till mig om jag vill svara på den ellr inte 
  • Göra reklam för en tävling som man har på sin blogg men då är det oxå bara det som man får göra reklam för, här i alla fall. Jag vill inte ha massa gratis grejer och kläd erbjudanden osv.
    Just give my blogg a lock! Ni ser ju själva vad det är för blogg och ofta jag bryr mig om klänningar och nån rea på H&M

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha ha : )håller med dig!

2009-06-06 @ 06:29:35
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Kunde fan inte ha sagt det bättre hahaha

fast jag har fan gjort reklam om min blogg hahaha o de står jag för endå :d wohooww

2009-06-07 @ 23:57:20
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0