Inlägg nummer 14 (lite tips inför helgen!)

On the bus on ma way home I came to think about all the nice stuff you can do here in Sverige thiz sumer.
Seriöst, folk säger Ååååååååh jag måste utomlaaaaaaaaaaands pallar inte sverige så tråååååkigt.
Men hey? Think about it...

Här är min egna lista på det jag absolut skulle vilja dom närmast kommande kvällarna - i sthlm alltså - om jag hinner alltså, sommaren har bara börjat!!!
  • Nu på Lördag @ Lava. Streetdance.
    Workshop i stilen popping helt for freeee. Battles där varje dansare först får en minut att impa på dommaren för att gå vidare där efter delas alla tävlande in i lag - både för proffs och nybörjare, grymt! I'll be there
    Start 18.00
  •  Imorrn Fredag @ Spiderdogs,Fashing på Kungsgatan, Hiphop-Svenne
    Namnet säger det mesta, spiderdog fortsätter med sköna bokningar och imorrn kan du se bland andra Promoe med hiten Svennebanan och hela den nya plattan "kråksången"
    Start 22.00 - 04.00 OBS 20 år.
  • Nu på Lördag @ Tyrol, Gröna Lund. Roots & Dancehall
    Gillar du danshall är det ingen tvekan om var DU ska befinna dig på lördag kväll. En av dom bästa inom dancehall och Reggae kommer finnas på plats ingen mindre än Alboroise. Född i italien - Bor in Jamaica. Bjuder på en blandning av klassisk reggae, roots och såklart dancehall
    Start 22.30
Hoppas ni uppskattar sånahär inlägg, jag gör dom för er och jag gör gärna flera.
Stay tuned!



Kommentarer
Postat av: Rojda

HAHHA typ krig mellan mig och dig nu haha :P, nej jag skoja, nej asså jag har provat på street dance men gillade inte killen som lärde ut, det är mest att jag dansar för mig själv haha, sj då =) ?

2009-06-04 @ 23:36:06
URL: http://schaackmatt.blogg.se/
Postat av: Rojda

Haaha joo men båda var grymt duktiga :)

jaja jag älskar hiphop, jag är en sån som kan du vet rhytmen och sånt, men har svårt att fixa steg :(, haha jag vill faktiskt testa på break dance efter att jag såg supercr3w alla uppvisningar hahah jaa jag vet mobbad :P, haru dansat länge ?

2009-06-04 @ 23:41:45
URL: http://schaackmatt.blogg.se/
Postat av: KitKat

Chill man!

2009-06-04 @ 23:42:26
Postat av: Du vet inte

Skönt o se folk som bloggar om annat skit...

fortsätt i denna still..



2009-06-05 @ 00:05:31
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

aa men tro mig de behövs i denna värld...



jag själv skapar ironi av hela min blogg.

o sen e jag mycket inne i hip-hop världen..

Jag uppskattar allt som har stil o är bra...



läser inte många bloggar alls..

eftersom 90% är antingen mammor eller skriver om mode..



Aiit bara att kolla... min blogg e så bred att de finns saker för alla typ.... ( förutom mode) min mode e med ironi.. hahahaha

2009-06-05 @ 00:11:24
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

ja jag känner till en hel del av dessa människor.. e ju bekant med dom man inte borde kalla artis och är bekant med dom man borde kalla artis..



Men ordet artist är ett rätt stort namn tycker jag.. eller de va ett stort namn förut..



Nykomling är mycket bättre...

och de e därför jag skrev på slutet att man ska kämpa oavsett lixom om de e något man brinner för...



aa försår exakt vad du menar... men de e oxå för att snubben e mer känd.. tänkt dig om en av dessa okända människor gjorde den i samma text o låt.. det skulle aldrig ha funkat...

2009-06-05 @ 00:17:20
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Bow to the wow

FORTSÄTT EXAKT SÅHÄR!

2009-06-05 @ 00:21:33
Postat av: Du vet inte

exaaakkttt... håller med dig upp till 100%



Jag har aldrig i hela mitt liv följt denna mode som finns i världen.. jag tar på mig det jag vill när jag vill och hur jag vill.. sen vad folk tycker o tänker e inte mitt problem.. Jag älskar baggy jeans...



och så ska de va med alla...

2009-06-05 @ 00:21:45
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0