Inlägg nummer 10 (boooorn 2 be cheeeap)

Day number 2 in the fantastic blogg world!
Hehe, regnigt ute... not much of a day huh.
Tänker sitta hemma och spana på mina grannar, har riggat upp stativet och sitter med kikaren berädd.
Ja, vad gör man när det är dåligt väder lixom?

Dessutom ska jag senare idag träffa my future husband, I'm sure you know him or at leeeast have seen him before.
Anyways, vi ska planera vår mysiga lilla husvagns semester då vi ska kryssa genom hela sverige på graffiti jakt!
Jag bjuder på en bild på snyggingen oxå, ouf han gör mig helt varm och pirrig!
Våra barn kommer defenitivt vara born to be cheap, eller ja.... 50/50 iaf!

I know you love him, är han inte bara feeeeeett skön i sitt nya jobb för tele2?
Jo men ni vet... Tele2 ? The company that brings you cheep :D
I LOVE dom reklamerna, no shit.
Strax ett graffiti inlägg, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0